Психология.

Конференція в Ризі 19.05.-23.05.14

Професор Слока вітає учасників і вводить проф. Брюна, декана

факультету економіки та управління. У своєму вітальному слові

професор Брюна наводить короткий огляд по факультету, де

навчаються близько 2000 студентів. Факультет здійснює навчальні

програми 3-циклу в області економіки і управління.

 

Після короткого вітання доктора Кауфмана, професор Слока дає

уявлення про Латвійський Університет в Ризі – структуру університету,

його навчальних програм та докладної інформації про реалізацію програм

бакалаврату та магістерських програм.

 

Презентація національного координатора Республіки Білорусь.

Доктор Кирило Добрего відзначає багато деталей білоруського

трикутника знань, таких як:

- технопарки, що діють як знати, як установи передачі,

- участь студентів у науково-дослідних процесів дипломної роботи та стажування,

- правова база задається Національного центру Codex освіти, патентного права, законів

по інфраструктурі, можливості фінансування для інновацій,

- організаційна структура і навчання персоналу забезпечується вищих навчальних закладів.

 

 Науково-технологічна асоціація «Інфопарк» є найбільшим об’єднанням підприємств і

організацій з розробки програмного забезпечення в Республіці Білорусь. У своєму

виступі Ольга Зав’ялова дає можливість учасникам познайомитися з історією, списком

членів, комітетів, місцевих громад і центрів, а також з основними функціями та

ініціативами цього союзу.

 

Грунтуючись на деяких концептуальних міркувань професор,

доктор Олександр Грищук фокусує свій виступ на різних загальних

підходах до впровадження трикутника знань в Україні.

IMG_6620

Для того, щоб прискорити впровадження трикутника знань він пропонує

наступне:

- створення структурних підрозділів – Інноваційні Офіси;

- підтримка процесів інноваційного розвитку та підготовки наукових і

науково-дослідного персоналу;

- створення національної мережі платформи “Universities 4 Innovation”;

- розробка та видання практичного посібника “Будівництво інноваційної

культури в українських вузах.

 

Читати далі >